زمستان با پس زمینه برفی یکی از بهترین موقعیت‌ها برای عکاسی رویایی و سورئال است. اگر از ژست‌های معمولی برای گرفتن عکس در هوای برفی خسته شده‌اید در ادامه با ما همراه باشید تا  7 ژست عکس زمستانی جذاب را به شما معرفی کنیم.

 

1.ژست دراز کشیدن روی برف

یک پتوی گرم روی برف انداخته، بعد دراز بکشید و با نگاه به دوربین یک ژست عکاسی در برف خلاقانه بگیرید.

 

2.عکس از دانه‌های برف بازیگوش

 

این سبک از ژست عکس در هوای برفی برای خانم‌ها به شدت توصیه می‌شود. یک لباس زیبا بپوشید، یک آرایش روشن یا مات کنید و از کسی بخواهید که مشتی برف روی سر شما بپاشد، در این حین یک عکس زیبا ثبت کنید.

 

3.ژست عکاسی در پارک

 

یک آرایش طبیعی، لباس‌های با تم رنگ‌های خاکستری و سفید و پارکی را به عنوان مقصد عکاسی انتخاب کنید که برف در آن باریده باشد. بعد با پس زمینه محو و لبخندی زیبا یک ژست عکس زمستانه عالی بگیرید.

 

4.ژست عکس دونفره زمستانی

 

لباس‌های زیبا بپوشید. یک ژست ژست عکس دونفره در برف بگیرید و اجازه دهید زوجتان احساس راحتی و آرامش کند. در حین صحبت و یا خنده با پس زمینه برفی عکس دو نفره زیبایی بگیرید.

 

5.عکس با آدم برفی

 

یه آدم برفی بسازید و  برای داشتن  یک ژست عکاسی در برف آدم برفی خود را ببوسید یا بغل کنید. بعد هم عکس زمستانی خود را ثبت کنید.

 

6.یک قلب برفی بسازید

ژست عکس زمستانی با قلب برفی چند سالی است که در اینستاگرام معروف شده است. اضافه کردن یک قلب برفی به عکس‌ زمستانی  آن را واقعاً زیباتر می‌کند.

 

7.از پنجره ماشین خود آویزان شوید

ماشین فقط وسیله حمل و نقل نیست و می‌توانید یک ابزار جانبی یا لوکیشن عالی برای ژست عکس تو برف باشد. به مکانی برفی بروید و با گرفتن عکس‌هایی که از پنجره ماشین خود آویزان شده‌اید، لذت ببرید!